Torsdag 2/5

Hejsan hejsan!
Blev ni lurade något igår?? Inte jag iallafall! HAHAH ingen kan lura mig .. eller??:P
Nä men jag måste bara berätta att nu har jag haft två riktigt feta dagar med Tårta, kakor, glass och pizza. Lyckas hålla mig i 44 dagar utan något socker tycker dte är hur bra som helst av mig. :D. Är fortfarande förkyld som ett AS men nu ska jag börja träna igen. Skulle börja med ett lite hårdare trimperiod nu från till sommaren som kommer inte att börja på friktigt förrän på måndag så förkylningen kan försvinna innan. Kommer köra ganska lugnt på gymmet fram till dess men måste ta mig dit nu känner jag .. har ÅNGEST!!! 
 
Sitter iallafall på skolan nu och ska sitta här ett tag till innnan jag ska hem för middag sen gym, blir armar, axlar och mage idag sen Lets dance! Det är juh idag istället för imorgon och vem vill missa en kväll med Maria Montazami !!!!
 
 
Nu ska jag fortsätta med plugget ! vi hörs! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0