Torsdag 16/5

Hejsan hejsan!
Nu kommer ett väldigt sent inlägg av mig som ni ser men är i en väldigt stressig period nu med mycket skola och lite tid.. Ska sova nu och kommer inte att skriva så mycket men ett kort inlägg.. hahah men det stoppar inte Sverige att vinna mot Kanada på straffar... Wow vilka mål sverige gör på sina straffar.. :D
 
Idag har jag iallafall suttit i solen vid skolan och pluggat, och ja det syns, har nämligen dragit på mig en otroligt ful bränna som jag verkligen hoppas försvinner snart!! 
 
 
Sen så hann jag inte med fystesterna idag heller, men får se till att kunna pressa in dom när det värsta av plugget har lagt sig. Istället gjorde jag ett träningspass här i luleå istället. för att kunna få det så effektift som möjligt så sprang jag till gymmet där jag körde ett benpass, kort och intensivt, och jag skojjar inte om jag svettades mest i hela luleå just då.. hahah sen sprang jag tillbaka hem igen. Och inte nog med det så körde jag också cykelbyxpremiär idag mycket skönt :D
 
 
Nu på kvällen har jag pluggat och sett slutet på matchen samt så har jag och Sophie bakat en nyttig hallonpaj till efterrätt. Receptet kommer senare men nu måste jag ta och sova :)
 
Vi hörs imorgon! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0