Tisdag 7/5

Tjenare tjenare! 
Sitter på skolan och pluggar innan övningspasset drar igång. Ganska tungt men det går frammåt :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, men kan berätta att vi var på gymmet igår och det gick riktigt bra faktiskt kände att jag hade mycket energi och kunde köra på riktigt bra. Älskar axel och biceps pass bara älskar det. Idag därimot är det LEGDAY, inte så jättekul faktiskt men detta måste göras hahahh jag vill inte ha kycklingben, även fast den risken inte är så stor men.. hahhaha 
 
Jag kan iallafall lägga ut veckans schema här nu som jag sa tidigare att jag skulle göra och så jag kan planera lite så jag har mer koll på vad som händer...
 
Veckans Schema 
 
Måndag: Axlar + Biceps +Mage
Tisdag: Ben + Rumpa + Ländrygg (löpning 5 km)
Onsdag: Triceps + Rygg (PW)
Torsdag: Kondition
Fredag: Ben + Ländrygg + Rumpa (löpning intervaller)
Lördag: Axlar + Biceps + Mage + Triceps (PW)
Söndag: PW (Vilodag)
 
Ni ska jag plugga igen :).. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0