Tisdag 14/5

Hejsan hejsan alla glada :D
Idag har jag hunnit med att tvätta, gymmat och städat lite på morgon innan jag sedan satt mig på skolan och pluggade fram till för ca två timmar sedan ... JOBBIGT! Nu sitter jag i soffan och ska ta det så lugnt som det bara går hade jag tänkt... hahah om ni frågar mig så tycker jag att det är en helt fantastisk ide från min sida ;)
 
Imorse så fick jag i mig en riktigt mumsig frukost som bestod av fel med banan och frön, proteindryck och en celicius. DELICIOUS!! 
 
 
 
Efter frukosten när min tvätt var klar så snabbade jag mig till gymmet för att kunna hinna gymma innan jag skulle vara på skolan och möta upp Sophie och Cornelia för en lunchdate... Vilket alltid är lika trevligt :). Idag var det väldigt osäkert vad jag skulle gymma innan jag kom till gymmet för jag kunde verkligen inte bestämma mig om jag ville köra rygg och biceps eller triceps och bröst.. haha så det blev rygg, bröst och lite biceps. En lite gott och blandad dag kan man som säga. 
 
Har just lagt upp en liten kort film på en jättebra bröstövning som jag verkligen rekomendera till er andra som vill träna lite bröst. Snällt va :P?
 
Jag borde verkligen lägga upp veckans schema så den som vill joina mig kan göra det men jag tror den kommer upp imorgon iställe, har inte riktigt bestämt mig riktigt klart än.. så ni får ha tålamod. 
 
Nu tror jag att jag kanske ska ta mig ett litet bad innan jag slår igång nästa film.. Ni får ha en toppenskön kväll och heja fram sverige till vinst mot danmark nu. Så hörs vi imorgon igen :P !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0