Söndag 5/5

Hello alla glad!! Jag vill börja med att säga grattis till världens bästa morbror som fyller 29+ idag:D.. Grattis Jörgen hoppas du får en superbra dag nu även fast jag inte är hemma hahah :D :D
 
Annars då? Ja jag ligger förtfarande i sängen och har så otroligt med träningsvärk men det ska tränas bort idag:) Har nog tänkt att ta mig upp snart (om det går) så att jag kan få i mig lite frukost. min mage kurrar!!! :( Sa igår att jag skulle lägga upp en bild och receptet  på min banangröt som jag verkligen tycker ni borde pröva på hemma :)
 
Receptet:
1 banan ( går lika bra med en ½)
1dl vatten
1dl Mjölk
1dl Havregryn
1st äggvita
 
Igår till kvällsfika gjorde jag och PH något som är en av mina favoriter :) Man värmer en energibar i micron bara så att det blir lite smällt sen så äter man det tillsammans med banan och varma hallon!! Jag bara älskar det !! Gott och inte alls så onyttigt. Jag får iallafall i mig de protein som jag ska ha i mig över natten.. 5 av 5 toasters som Benjamin skulle ha sagt! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0