Onsdag 15/5

ÅÅÅÅÅÅHNEJ!!! Skulle just ta en klunk ur mitt kaffe, men jag har väntat aldelens för länge med att dricka det så det har blivit kallt!!!!! HATAR när det händer liksom :P.. hahah men nu har jag bestämmt mig. Denna träningsvecka blir inte så effektiv som jag hade velat men har så OTROLIGT mycket på skolan just nu så det är ett måste. :S Jag lägger upp ett veckoträningsschema men kanske blir någon ändring på vägen. 
 
Mån: Ben och Rumpa
 
Tis: Bröst + Rygg + (lite biceps)
 
Ons: Hemmagym (PW + Rullhjul + Mage)
 
Tor: Ev. Tester om jag hinner annars blir det en löprunda
 
Fre: Axlar + Biceps + Rygg
 
Lör: Triceps + Ben + Rumpa
 
Sön: Vilodag
 
Sen så måste jag bara dela med mig av en riktigt god efterrätt som jag testade igår. Den var riktigt god och är relativ nyttig. 
Hahah det kanske inte ser så gott ut men det var riktigt delicius. Färgen är väldigt ljus för att jag använde mig av one whey strawberry and white chocolate istället för milk chocolate som han i sitt recept. Man tager vad man haver kände jag och det funkade. Sen så hoppade jag också över Blåbären men det kommer jag inte göra nästa gång.
 
Recept:
50g blåbär
1 skopa One whey isolate Milk Chocolate (whey100)
1/2 banan
25g havregryn
2 äggvitor
1 ½ tsk kakao
1 ½ tsk stevia
1 tsk bakpulver
1-2 tsk mjölk eller vatten
 
Gör så här:
Mixa ihop allt med mixer i en bunke. Häll sedan smeten i en skål/mugg (tänk på att det sväller mycket så en stor skål eller mugg) och stoppa in den i micron i 1-2 minuter. Sen är det klart att äta!
 
311 kcal
36g protein
32g kalorier
4g fett
 
Jag har lånat detta recept av Björn som jag tycker har mycket spännande godsaker som man vill pröva på.
 
Nu ska jag gå coh köpa nytt kaffe ! Vi hörs! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0