Lördag 4/5

Hejsan hejsan! Ja det är lördag.. känns inte som det!!
Nä sitter i soffan nu och ska se sverige krossa tjekien :).. Får se hur det går. Är helt slut i kroppen efter en riktigt träningsbra dag. Redan imorse eller ja kl 11 så stod jag och PH redo på gymmet för en timmes bodypump. Det passet kändes kan jag lova ... SHIT vilken träningsvärk jag har efter benpasset igår, men gruppträningen gick riktigt bra och vi kändes oss nöjda. Sen så blev det sommarens första intervaller nu på kvällen, vi överlevde men det var sjukt jobbigt hahaha. 
 
 
Mellan dessa träningsstunder så fick vi finbesök av brorsan och hans tjej vilket alltid är lika trevligt. Vi lyxa till det och åt lite pesto, torkadtomat och mögelost med kex. Sen så prövade jag en nu måltid idag som jag skulle vilja rekomendera det var min klassiska gröt som ni som har läst vet att jag brukar äte men med denna gång så hade jag i en halv banan, 1dl vatten, 1dl mjölk, 1dl fiberhavregryn och 1 äggvita. HUR GOTT SOM HELST!! Ska göra det imorgon igen så då kan det komma en bild och receptet igen! :D 
 
 
 
Nä nu ska jag hejja på sverige vi hörs! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0