Lördag 18/5

Klockan är 06.24 och jag är klarvaken !!! Det var länge sen måste jag säga:) det är faktiskt en väldigt skön skänsla :) igår var det en otroligt varm dag och jag skojjar inte om jag tror det blir en lika idag UNDERBART!!!

Förutom en massa plugg och stek i solen så han jag med att springa lite och köra intervaller, var inte riktigt tänkt men ville verkligen vara ute i solen så mycket det bara går haha men blir typ knäpp av all sol;) haha kände i låren att jag hade kört ben i torsdags men intervallerna var ändå sköna på ett sätt :)

Sen så på kvällen så grillade jag och ph en väldigt god middag som bestod av kyckling, lök, sparris, paprika, tomat och avokado :). Såå gott:) sen avslutade jag med att göra en cheesecake som inte alls är så onyttig :) recept kommer it under dagen och jag rekommenderar er till att pröva den :)

Nä nu ska jag upp och ta bort lite grejor i köket är ganska stökigt så hinner jag också he igång lite kaffe innan ph vaknar :) vi hörs sen! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0