Träningpass....

Hejhallå!
Igår la jag aldrig upp mitt träningspass som jag körde så sent på kvällen!! Är lite sur på mig själv för det blev så sent inte alls bra! Det gjorde så jag sov väldigt dåligt inatt. Trodde jag hade försovit mig och kollade på klockan och då var den bara 3 på natten. Sen kunde jag inte riktigt sova!!! :S
 
Men passet bestod av Rumpa + Ben + Rygg
Cykla 2,8km
Utfallsteg 10*4 (12kg i varje hand)
Benböj utan vikt 20*4
Marklyft 10*4 (50kg)
Magesitups mellan omgångarna för marklyft
Ryggresningar 30*4 (10kg)
Rygghävning i maskin 12*4 (61kg)
utåtbenböj med stång 10*4 (30kg)
Draken 10*2 (16kg)
Insida lår maskin 40*2 (27kg)
Utsida lår 25*2 (23kg)
Cykla 2,8km
 
 
Idag är dte kondition på schemat och det ska bli en lång PW med felicia vet inte riktigt hur långt än men en bit :D så vi hörs senare!! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0