Tisdag 26/3

Hejsan hejsan :) förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera men har varit så mycket i skolan med tenta plugg hela tiden :( tentaplugg=dålig träning!! Nä jag har försökt träna under tiden men har inte alls varit bra men igår började jag om igen på allvar :) så igår körde jag ett vanligt axel-biceps pass och det var riktigt jobbigt och skönt :) är nu i Skellefteå också så det gör det extra bra har verkligen saknat alla här hemma så snart när vi åker ut till stugan så är allt klockrent!! :)
Denna dag har jag börjat med en springtur i solskenet som avslutades med några magövningar, ikväll blir det rumpa och rygg på gymmet! Men nu ska jag duscha och hämta Olivia för en lunchdate på stan :) vi hörs !! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0