Tisdag 12/3

Hejsan hejsan ;)
ligger i soffan ganska slutkörd efter dagens gympass blev axlar och armar idag, tycker det börja bli ganska synd att man alltid är på gymmet själv... hade varit kul att ha någon som var med och körde hårt med en.. men jag kör på!!! Liksom GO HARD OR GO HOME!!
 
Dagens träningspass:
Hantellyft fram (båda samtidigt) 5*4 (6kg)
Hantellyft 45 grader (båda samtidigt) 5*4 (6kg)
Hantellyft sidan (båda samtidigt) 5*4 (6kg)
Hantellyft med båda armarna 90 grader 10*4 (5kg)
Enarmsrodd med kettlebell 10*4 (12kg)
Lat pulldown 10*4 (27kg)
ståense bicepscurl 10*4 (22kg)
Shrugs 20*3 (40kg)
sittande kabelrodd 10*4 (27kg)
Sofies special magövningar 40st/varje 
Cykling 3km på 6,5min
 
 
Annars idag har jag pluggat som vanligt och drukigt kaffe med Felicia och Cornelia på stan innan middagen som bestod av lax idag! Enormt gott nu håller ögonen på att läggas igen på mig! Måste sova ses imorgon!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0