Söndag 17/3

Hejsan hoppsan :) hoppas allt är bra med er där ute nu såhär på kvällskvisten :)
Idag har jag tentapluggat som vanligt men har också hunnit en sväng på gymmet och kört kondition+mage idag kände att det var mer passande än ett benpass idag faktiskt :) löpte 35 min sen körde jag en magövning som jag kommer lägga upp imorgon istället för ikväll :) råååjobbig iallafall plus lite plankan och avslutade med lite kondition igen :) bra och jobbigt pass måste jag säga :)
Sen så har jag fortsatt att plugga lite till och hunnit med ett besök hos våra grannar som behövde en ny frisyr bara sådär så det fixade vi med lite sax och kam :) nu ligger jag i sängen med fruktsallad och te och ska plugga lite till innan jag ska lägga igen ögonen :) ska upp kl 6 imorgon och fixa lunch som jag ska ha på skolan :) ni får ha det så bra så länge :) ses imorgon kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0