Pizza och träning

Hejsan hoppsan på er alla !
Idag har det varit en riktigt skön dag må jag säga. Var i stan en stund efter lektionen och innan gymmet idag med cornelia och felicia, sen efter gymmet så blev det bara en snabb visit hemma för en dusch innan jag drog vidare till Cornelia igen för att göra hemmagjorda pizzor. Och jag lovar det blev as gott :D..
 
Jag sa tidigare att det skulle bli Axlar och rygg på gymmet idag men det blev ett helt annat pass istället. Körde axlar, mage och rygg idag. 
 
Dagens träningspass:
Hantellyft fram (båda samtidigt) 5*3 (6kg)
Hantellyft 45 grader (båda samtidigt) 5*3 (6kg)
Hantellyft sidan (båda samtidigt) 5*3 (6kg)
Hantellyft med båda armarna 90 grader 10*3 (6kg)
Bänkpress 25*3 (20kg)
Enarmsrodd med kettlebell 10*3 (9kg)
Sofies special magövningar 40st/varje 
planka stilla 40*2
sidositups med medicinboll 60 st (5kg)
Planka Juck 30*2
fällkniven med medicinboll 30 st (5kg)
Löpning 2km 
Ryggpress (maskin) 40st (61kg)
 
Hoppas ni fårstår alla övningar annars får ni höra av er!
 
Sen så tänkte jag också skriva ner receptet på den nyttiga pizzan som jag åt idag :)
 
Receptet:
En utmärkt deg till en urgod pizza
4st (eller 1,1/3 dl) äggvitor
1 dl havregryn
pizzakrydda
 
Som du blandar ihop och sen steker i en stekpanna. När det har blivit hård som en pizzadeg så tar ni den på plåten och lägg på de pålägg som ni är sugna på och grädda den som en vanlig pizza!! URGOTT!!! Bild kommer in snart!
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, och sitta i soffan med min bättre halva! 
 
Kram så länge!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0