Måndag 11/3

Hejsan hejsan alla glada!!
Det är ganska sent att skriva här på bloggen man har inte haft tid innan .. Varit mycket plugg idag men började ändå dagen med frukost på sängen. Det var verkligen hur mysigt som helst, det gjorde så jag fick min energi för att läsa så mycket som jag gjorde idag men tror det eller ej jag har också hunnit med ett besök på gymmet . Det har varit dåligt de tre senaste dagarna med träning från min sida, men det ska jag ta igen i veckan hade jag tänkt. Blev ett riktigt hårt benpass idag och snacka om att jag var död efterråt. Tror det var hur bra som helst att jag tog en PW hem sen från gymmet. Kände att spänningen i benen släppte lite allt eftersom. När jag kom hem så åt vi en riktigt god middag och såg The Impossible. Hur bra är inte den filmen!!! Om ni inte har sett den, SE DEN!!!!!! Det var iallafall ett perfekt avslut på denna dag. 
 
 
 
Dagens träning:
BEN+VADER
2,8km PW
Utfallssteg 10*4/ben (12kg)
Benböj utan vikter 20*4
Vadhävning 15*4 (30kg)
kettlebells swing 10*4 (16kg)
Benböj 10*4 (55kg)
Draken 15*4 (16kg)
Legcurl 15*4 (30kg)
Legextension 10*4 (35kg)
situps 200st
Triceps armövningar snabba 20st
3 km PW
 
Men sen är det juh måndag idag, så det är dags för veckans träningsschema:
 
Mån: Ben + Vader
 
Tis: Axlar + Armar
 
Ons: Rumpa + Rygg + Ben + Ispass
 
Tor: Kondition + Ispass
 
Fre: Axlar + Armar
 
Lör: Vilodag
 
Sön: Ben + Vader
 
(som jag har sagt tidigare men kör mage och 10-15 min kondition varje pass)
 
Nu ska jag ta och sova :).. ses imorgon! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0