Lördag 16/3

Hejsan hejsan !! Nu ligger jag och Sophie på sängen och väntar på våra pizzor som ska komma om 27 min !! Snacka om hungriga TJEJER !!! Har pluggat hela dagen så ska bli skönt att resten av kvällen bara svulla med pizza och B&J :D.. Min sista dag med onyttigheter som blir det att hålla sig i skinnet fram till den 9 juni då jag och Olivia drar till Turkiet! DET KOMMER BLI EN UTMANING SOM HETER DUGA FÖR EN GOTTIGRIS SOM JAG!! men kommer bli otroligt roligt också att få se om man klarar av det eller ej. Jag har inte lagt upp så nogrant min träning men har tänk att jag kanske träkar ut er med alla övningar. Jag har det mycket för att jag själv ska komma ihåg vad jag har gjort och vad jag ska göra till nästa gång. Så kommer nog ändå fortsätta att lägga upp dagarnastränings program och om ni inte vill se det så hoppa över :D.. hahah
 
Bara för att jag har gått in på detta med träningprogram så tänkte jag lägga upp gårdagens Axlar och Armar pass eftersom jag inte har gjort det ännu och idag har jag inte rört mig mycket... Är nämligen min träningsfria dag idag! :)
 
Fredag: Axlar-Armar
Hantellyft fram (båda samtidigt) 5*4 (6kg)
Hantellyft 45 grader (båda samtidigt) 5*4 (6kg)
Hantellyft sidan (båda samtidigt) 5*4 (6kg)
Hantellyft med båda armarna 90 grader 10*4 (6kg)
Lat pulldown bakom huvudet 8*4 (27kg)
Sittande kabelrodd 10*4 (27kg)
Ståense bicepscurl 8*4 (25kg)
Militärpress sittande 10*4 (27kg)
Triceps pushdown i rep 10*4(27kg)
Kabelpress tricepsextensions 10*4(23kg)
Magövning 10*4 (61kg)
plankan
 
Shiiiiiit nu har pizzan kommit de var mycket tidigare :D SES!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste hela inlägget utan att bli uttråkad!!! Puss på dig snygging och ät BJ åt mig ikväll!!

2013-03-16 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0