Fredag 7/3

Hej hej:) jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte har uppdaterat något här på bloggen men veckan har varit väldigt speciell och annorlunda.. Har nämligen först jobbat lördag och söndag hela dagarna, det var ändå skönt att vara tillbaka men det var grymt lite folk och det måste bero på vädret... Sen på söndag hann jag snabbt förbi farmor efter jobbet och sa grattis , hon fyllde 75år, men det var som sagt en väldigt kort visit skulle ta flyget till Stockholm kl 18.00 :) sen tillbringade jag tre dagar i storstan men mycket, mycket trevliga personer. Gjorde nämligen de sista testerna för polisskolan så nu är det bara att vänta och se!! Onsdagen tillbringade jag hemma med mamma och pappa, kände att jag behövde en vilodag, dagarna innan hade verkligen tagit på kroppen och sen på kvällen for jag och Olivia och såg små citroner gula på bio :)) en riktigt mysig film måste jag säga..:) men sen igår kom jag tillbaka till Luleå, det var så mysigt att träffa alla igen haha en vecka är ändå en lång tid :) igårkväll spelade vi också den första sm-kvartsfinalen mot Linköping i LF arena , satt på läktaren och fick se mitt Superlag krossas, vi kom aldrig upp till den nivån som vi verkligen kan spela, och jag tror tyvärr att vissa hade lite för mycket fokus på annat än vårt eget spel tyvärr :( men det är bara att bunta ihop och slå ihjäl som någon komiker brukade säga! I helgen tar vi två segrar det är allt eller inget, GO HARD OR GO HOME!! Nu ska jag ta mig upp ur sägen och äta frulle innan jag ska till skolan !! Ps. Har blivit halvsdåligt med träning i veckan men ändring på det nu börjar med axel-ryggpass idag ;) höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0