Fredag 1/3

Tjenare tjenare:) jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra dag idag :) känns underbart!! Ska stiga upp nu och få i mig lite frukost sen blir det ett besök hos Karin på salongen innan jag ska möta upp Olivia på stan för passfotografering och en fika.. Sen ikväll kommer Oscar och Emelie hit också för vi ska fira farmor ikväll med middag på scandic eftersom hon fyller 75 på söndag, ska bli riktigt kul måste jag säga :)) igår han jag med ett besök på gymmet trotts alla roligheter vi hittade på :) men besöket blev kort fast ändå väldigt intensivt , idag ska jag verkligen försöka hitta på gymmet och springa lite innan kalaset! Nä nu kurra magen !! Vi höres! Ciao Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0