Onsdag 5/6

Ojoj nu hände det!
Vet att jag inte har skrivet här på evigheter men har haft sååååååå mycket i skolan så det har varit helt sjukt. Men nu är det bara 2 dagar kvar sen är det äntligen sommarlov. :).. Och bara 4 dagar kvar till Turkiet. Nu går det undan. Hahah igår blev det en riktigt motionsdag men annars har det varit väldigt dåligt på träningsfronten från min sida.. men snart ska jag ta upp det igen känner jag. 
 
Saknar för övigt min kära sambo som valde att lämna mig i måndags för att tillbringa sommaren i huvudstaden.... :S.. haha nä jag skojjar hoppas du har det superbra och att du steeeeeker som jag skulle ha gjort. MEN snygging jag skojjade inte att jag saknar dig!! <3
 
 
Nä nu ska jag ta och plugga lite nu hara bara två dagar på mig att plugga till tentan men jag ska bli bättre att skriva :) Jag ska :D
 
Vi hörs! KRAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag saknar dig med snyggo <3

2013-06-05 @ 18:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0