Att skriva eller inte skriva...

Hellooo igen.. ja jag vet inte, ska man börja skriva blogg igen eller inte?
Jag vet själv att jag är grymt dålig på att skriva, men samtidigt tycker jag det är ganska kul.
Mycket har någ hänt sen sist jag skrev något här i bloggen, men vet inte om det är så intressant att jag tar upp det eftersom det är förbi!
 
Mitt liv just nu är iallafall riktigt bra, har försökt ta tag i mitt liv och är grymt stolt än så länge måste jag påstå!! (bara för att få skryta lite ;).. hahah 
 
* Går bra i skolan
* Träna mycket och försöker få en bra struktur över min träning... bygga lite muskler nu!!
* Äter nyttigt och onyttigt ( hahah det vill säga äter lite som jag vill men försöker dra ner på kolhydraterna men ABSOLUT inte alla .. skulle jag inte klara av!!
* Längtar till att få visa vad man går inför sista gallringen till polishögskolan
* OTROLIGT fina vänner... mm
 
Ja, men hur ska jag göra nu då??.. jaa jag kan försöka skriva men vill inte lova att det blir varje dag för då får jag en slags ångers.. Så jag kan säga vi hörs snart igen då !! :)
 
snart lever vi under samma tak <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0