Träning!

Bättre sent än aldrig .. sorry men jag höll nästan på att glömma bort att jag skulle sätta in mitt lilla gymprogram... har suttit och pluggat hela kvällen så tänkte inte på tiden! Men nu kommer iallafall det ut tillslut!
 
Programet såg ut som jag redan sagt tidigare... nästan lika som förra gången jag la upp ett program men lite förändringar... 
 
Lite uppvärmning .. 10 min PW 
ståense bicepscurl 4*10 (18kg)
militärpress stående 4*10 (18kg)
Hantellyft åt sidan raka armar 4*6/per arm (6kg)
Hantellyft framåt raka armar 4*6/per arm (6kg)
Hantellyft åt sidan 90 grader 6*10 (7kg)
Hantal rad 4*10 (12kg)
triceps kickbacks 4*10/per sida (6 kg)
Motion nacke 4*10 (20 kg)
Rygglyft i maskin 100 (56kg)
Sofies special magövningar 8*40 x 2 (vila= 30 two legs pike med boll)
 
Tänkte köra plankan idag men som sagt jag kände av min nacke för mycket så jag fick nöja mig där! :P.. Nä nu ska jag ta och äta lite känner jag :).. HA det så bra!!
 :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0