Torsdag 7/2

Hejsan hoppsan nu skriver jag här idag igen!! 
Har varit en väldigt skön dag idag faktiskt :) Tog en sovmorgon imorse och sen åt en mysig frulle med mig själv framför tvn innan jag tog med cykeln till stan för lite ärenden och gym. Velade om jag skulle ta cykeln eller bussen idag men jag säger bara även om det är SVINKALLT ute så kan man inte låta bli att ta cykeln om solen lyser mitt på himlen. Gick sen inte allt för bra på stan så måste tillbaka dit imorgon men jag klagar inte.. gillar juh liksom att vara på stan så... :).. Sen blev det också en snabb visit på gymmet idag för att jag skulle hinna hem och få lite mat före vi skulle vidare till piteå för att hälsa på världens bästa emma och våldgästa dagens viktigaste födelsedagsbarn jossa innan fys och ispasset. Som för övringt var väldigt roligt idag!! :)..
 
 
 
Dagens gympass BEN+RYGG :
Uppvärmning 15 min
Utfallssteg med vikt 6*4/per ben (12kg)
Benböj (90grader) 7*4 (55kg)
Vadhävning 20*4 (20kg)
Marklyft 10*4 (50kg)
Sittande rodd 8*4 (34kg)
Cabel crunches 10*4 (63kg)
Insida lårpress 50*1 (32kg)
 
Blev tvungen att köra en typ av cirkelträning för att hinna med allt under min lilla korta tid.. Men funkade kanon!
 
Sophie hittade en pall i hissen till Emma!!
 
 
 
Nu sitter jag och äter min vanliga kvällsmat och fundera på att lägga mig... klockan är juh snart 12!! SHIT!!
 
Kvällsmaten bestod av banan, kesella, fun light = MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0