Tisdag 5/2

Hejjj igen!
Tänk er redan februari, MYSIGT!!!
Sitter nu på skolan efter en riktigt rolig, mysig, festlig helg tillsammans med två solstrålar som är en stor anledning till att mitt liv ser så ljust ut just nu! Vi håller på att pussla ihop ett PM i handelsrätt 1 nu och jag kan nog ändå säga att det går helt okej, eller jaa sådär, vi kommer iallafall någonstans.
 
 
 
Ett stort hjärta till er två BRUDAR!!
 
Sen ikväll kommer jag också få ungås med fler solstrålar i bilen och på träningen. Tanken på det glädjer mig verkligen. Men linn jag hoppas ypperligt att du är lika mysig i bilen idag och som var igår... hahahah jag menar bara vilken kille kan tacka nej till denna sötnos??
 
 
Ändå skönt med snabba ben idag och en lugn isträning.. .. känner mig TAGGAD inför träningen ikväll i piteå sen blir det gym igen imorgon!!! Men mer om det får ni veta imorgon :D... 
 
Så det bäst såå länge!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0