Tisdag 12/2

Hejsan hoppsan!
Idag har det blivit en chillardag....har varit i skolan hela dagen och haft lektioner så jag inte hann åka med till piteå idag för fys och ispass, så skulle ta och gymma här i luleå istället och köra lite intervallen men det blev inte...
 
 
Jag så otroligt ont i armen idag, kanske inte skulle springa igår??!!!.. men det var otroligt skönt! 
 
Så det fick bli en vilodag idag med ett långt bad och ansiktsmask.. MYSIGT!! (Men tydligen inte så snygg!!!!!!!!!!) Sen så måste jag skryta lite om vår laxpaj som jag och Rickard gjorde idag till middag :D... (LAX, RÄKOR, BROCCOLI, CRABSTICKS, PAJ)
 
Nu är jag helt slut fråga mig inte varför.. men ska nog ta och fortsätta ligga i soffan ett tag till och titta på någon film :)... SEN har jag köpt SEMLOR till Sophie och Rickard som de ska få när sophie kommer hem från träningen!! Är inte jag världens bästa sambo så säg!!!!
 
Ni får ha det toppen så länge! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0