Söndag 24/2

Hejsan hejsan alla där ute :)
Sitter i soffan efter att ha smällt i mig en mängd hemmagjorda sushibitar såhär på kvällskvisten. Har tillbringat denna fantastiska dag i avtalsboken.... inte alls så jättekul men var ett måste kan jag lova. Har pluggat så jag inte hann med ett träningspass idag, känns lite jobbigt men kan vara bra att vila lite också. 
 
 
Sen kan man börja fundera hur stressad man är när jag cyklar till ica (ca 2km) bort för att köpa lax och gurka till sushin. Gör ina ärenden och cyklar hem, när jag kommer hem så märker jag att jag måste ha glömt gurkan i kassan... RESULTAT: kommer hem UTAN gurka!!!!!!!! Så fick gå till coop och köpa en till!
 
Men nu är det sista dagen på den här händelserika veckan och imorgon början på en ny vecka med nya träningsdagar och möjligheter... Jag längtar!!! vi hörs imorgon!! Så kommer veckans schema ut också!!
 
Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0