Träning på G

Tänkte bara hinna lägga ut mitt träningsschema för veckan innan jag ska gå och lägga mig, vilket jag ska väldigt snart! hahah Kommer alltid att ha 15 min uppvärmning och någon sorts magövning vid varje träningspass!
 
Måndag: Rygg + Axlar
 
Tisdag: Ben + Vader (plus fys och inpass)
 
Onsdag: Axlar + Armar + Mage
 
Torsdag: Kondition (plus fys och ispass)
 
Fredag: Ben + Vader
 
Lördag: VILODAG!!!!
 
Söndag: Axlar + mage
 
 
 
Dagens träning blev rygg och axlar och passet bestod av :
Crosstrainer 15 min
Hantellyft sidan raka armar 6*4/per arm (6 kg)
Hantellyft framåt raka armar 6*4/per arm (6kg)
Hantellyft båda armarna 90 grader 10*4 (8kg)
Plankan men uppdragna ben 20*4 (10 åt varje håll)
Rygglyft med vikt 10*4 + 20*4 (10kg)
Motion nacke 10*4 (20 kg)
Militärpress sittande 10*4 (20 kg)
ryggpress (maskin) 20*4 (61kg)
Sofies specialmagövning ABS
Plankan (40*40*40*30*30*30)
 
Nää nu måste jag sova.. är så trött!! tr
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0