Onsdag 6/1

Ajajaj.... oj sorry hello ladies and egentligen!!!
Hahahah näe jag är inte alls trött !!!! Först och främst måste jag säga, Gud vad fint väder det är idag :) Kan erkänna att jag är som glad i hela kroppen nu när solen skiner på detta sätt:) HÖGT!!! T.o.m så har min cykel fått äran att bekanta sig med detta väder.. Och jag tror hon gillar det, har inte direkt frågat frågat såhär rakt ut men, vi har kännt varandra så pass länge så jag märker det liksom, vem vet ett sjätte sinne???
 
 
Sitter nu på skolan och läser lite, väntar på att lektionen ska börja så att vi kan rocka lite lagrum :) Har tidigare i morse varit en sväng på gymmet och kört ett liknande program som jag la upp förra gången men inte exakt lika... (kan lägga upp exakta träningsprogram som jag genomförde senare ieftermiddag) ... Det kändes iallafall riktigt bra men gjorde ont i nacken och ett tips till er alla där ute!! KÖR ALDRIG AXLAR NÄR DU HAR NACKSPÄRR!!!!!! hahaha det var mitt lilla tips till er från knugen:)) Ska läsa vidare nu så hörs vi senare idag!! Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0