onsdag 20/2

Hej hej !! Igår var jag så otroligt trött när jag skulle skriva här.. hade tränat ett ispass och kört lite rumpa efter träningen, sen när jag kom hem så åkte jag till gymmet och körde ben och vader. Ett nytt pass men jobbigare än vad jag trodde det skulle bli och stel i baksidalår har jag varit idag.
Men imorse så tog jag mig friheten igen och tillbringa lite tid på gymmet. På dagens schema stod det Axlar+armar+mage vilket det också blev. 
 
Tisdag:
Så gjorde jag dessa övningar som vissas på filmen men började med 10 min löpning och gjorde vanliga benböj med 10*4 (55kg), vadhävningar 20*4 (25kg)  och ABS (40st) efter filmens övningar. Tycker inte det verkade så jobbiga men AJ säger jag bara.. Rumpan värkte.
 
 
Onsdag:
Löpning 10min
ståense bicepscurl 10*4 (22kg)
Triceps puchdown med rep 10*4 (27 kg)
Cabel crunches 10*4 (64kg)
Axelpress med hantlar 10*4 (9kg)
Hantarcurl 10*4 (9kg)
Baksida axlar med rep i cabel 10*4 (27kg)
vanliga situps varierat i raka och sido 100st
 
 
Nu har jag pluggat lite och ska nog ta mig en proteinshaakeee och sen gå och lägga mig :).. ska upp tidigt imorgon!! SÅÅÅ Godnatt!!! KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0