Måndag 11/2

tjenar tjenare alla!
Har inte blivit så mycket skrivande i helgen eftersom vi har flyttat in Rickards saker till vår lägga hela helgen. Jaa nu har han äntligen flyttat in :).. MYSIGT värre!!! <3
 
Men självklart så har jag hunnit med att träna lite också.. viktigt :)
 
Lördag:
Lördagen började jag med att stiga upp väldigt tidigt för att hinna skjutsa Sophie, Linn och Linkan till flygplatsen vid halv 7 så det skulle hinna med flyget som skulle ta de och resten av MSSK till stockholm för att spela två toppenmatcher som slutade med 6 poäng för munksund. Kanon brudar!
 
Sen städade jag och rensade upp lite här hemma innan jag begav mig till Rickard för att hämta upp honom och Simon plus mycket av hans saker till vår lägenhet. Vi dolade på sedan här hemma för att få ordning på det mesta innan vi begav oss till stan för ett litet besök på glasbanken och fixa tårta som vi skulle ha till efterrätt till vår mysiga middag som vi hade senare på kvällen för att fira Simon som fyllde år. 
 
Men självklart så hann jag som sagt med att träna lite mellan tårtköpet och middagen. Körde ett kort men intensivt pass som bestod av:
 
Intervaller 20 min 2*5 men hastighet 10 och 2*5 med hastighet 13.
Insida lår 2*60 (27kg)
Glute press (baksida lår/rumpa) 10*4 /ben (27kg)
Cabel crunches 10*4 (64kg)
Hantellyft åt sidan raka armar 10*4/arm (6kg)
kettlebells swing 10*3 (12kg)
ståense bicepscurl 10*4 (22kg)
Plankan 40*3/per sida 30*3/per sida
Kissande hunden 30 st /ben
Löpning 10 min (13)
 
 
Söndag:
 
Söndag var en riktig vilodag. Vi tog det väldigt lugnt men vi försökte bli klara till en viss del i lägenheten så nu ser det ut som ett hem igen och inte som ett bombat hus hahah. Näe men vi har möblerat om lite i läggan som jag kan lägga upp bilder på senare. Innan jag skulle iväg och hämta upp bruttorna igen på flygplatsen så hann jag med ett gympass igen såklart!! 
 
passet bestod av:
 
Löpning 10min (5min 10, 5min 14)
ståense bicepscurl 10*4 (22kg)
Sida magövning med hantel 10*4/sida (20kg)
Triceps puchdown med rep 10*4 (27 kg)
Cabel crunches 10*4 (59kg)
Militärpress sittande 10*4 (15kg)
dragonflags 10*4 
 
Det var liteom min helg !! 
Nu ska jag plugga lite innan jag senare ska till skolan för lite seminarium! KUL! hahah
 
Nu för ha det toppem så länge!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0