Tisdag 9/4

Hejsan hoppsan! Lever ni??.. det gör jag iallafall även fast jag har varit borta från bloggen nu under påsk och lite före! Nu kommer jag försöka hålla en jämn update här på bloggen igen som jag hade för jag började tentaplugga! Har försökt hålla i träningen ändå under påsk, har blivit lite mer kondition än styrka men det behövs ju också eller hur?!:). Sen så har jag nu hållt mig ifrån från sötsaker i 23 dagar!! Ändå bra av mig tycker jag!! Vi får se hur länge det kan hålla.. jag sa 80 men har fått tankar att kanske få äta en gång i månaden ... Gillar juh liksom sötsaker jag :)... men vi får se har inte bestämmt mig ännu. 
 
Igår var jag iallafall på gymmet och körde Rygg och Ben, ett riktigt roligt pass måste jag säga :)
 
Benpasset igår:
Löpning 2km (uppv.)
Utfallsteg 10*2 (12kg)
Marklyft 10*3 (70kg)
Benböj i maskin 10*3 (100kg)
Draken 15*3 (16kg)
Baksida lår 15*3 (32kg)
Legextension 15*3 (39kg)
Ryggpress 15*3 (61kg)
Rygglyftmaskin 10*3 (10kg) 20*3 sidan
Rygglyft special*
Magövning ABS!
 
Rygglyft special är att man börjar göra 10 stycken sneda ryggresningar år högen sen direkt 10 åt vänster sen direkt 9 till höger och direkt 9 till vänster sen 8 till högen osv när till 0 på båda sidorna.. MAN DÖR!!!!!
 
 
 
 
Veckans träning:
 
Mån: Ben + Ländrygg
 
Tis: Axlar + Rygg + Biceps
 
Ons: Kondition
 
Tor: Ben + Rumpa + Ländrygg
 
Fre: Axlar + Triceps + Bröst
 
Lör: Biceps + Rygg + Bröst
 
Sön: Vila (Hockey HEJJA SKELLEFTEÅ!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0