Tisdag 16/4

Ting tong!!
Hellå heelå! hur är det med er idag? Jag mår riktigt bra faktiskt även fast vi har 5,5h föreläsning idag men känner mig verkligen på hugget, eller ja typ. Känner i luften att SM-finalmatch nr 3 ligger i luften och jag bara väntar på att skellefteå ska ta ännu en segen. Känns så skönt att vi har ett försprång på två matcher i mitt lilla skellefteåhjärta <3 
 
Imorse var jag och PH på gymmet och körde ett spinningspass, det var ganska tugnt att komma upp till passet (eftersom det var redan kl7) men det var riktigt skönt och det kommer att köras fler gånger kan jag lova! Hade riktigt mycket tid efter och det var grymt skönt att inte skressa till skolan, och är perfekt när det är hockey ikväll och jag hinner inte träna då. Sen så är dte grymt skönt att ha med sig någon på gymmet nymera, har som varit ganska ensamt måste jag säga hahahah. 
 
Jag vet inte riktigt, vill ni att jag lägger upp hur jag lägger upp min träning eller ska jag sluta med det??
 
Sen som sista sak innan vi drar igång med föreläsningen igen så tänkte jag komma med ett till recept på ett par nya proteinbars som är helt okejj och funkar hur bra som helst som ett mellanmål. Det är ju kul att variera sig lite från de andra också! 
 
 
Recept:
8-10 st
4 dl havregryn
2 dl protein
0,5 dl jordnötssmör
0,5 dl hackad mandel
0.5 dl mjölk
2 msk riven kokos
2 msk kokosmjölk
1 msk honung
 
Bland först de torra ingredienserna för sig och de blöta för sig. Sen rör du ihop de (det tar ihop... LOVAR) sedan klar du en rektangulär form med folie(dubbel så lång som botten). Häll ut den tjocka smeten i formen sen viker du över foliet så som att du bäddar om smeten. Därifrån trycker du ut smeten så det blir en jämn "kaka". Förvara i kylen över natten (eller minst 2 timmar) skär sedan ut bitar. Lätt som en plätt!! :D
 
Nu ska jag lyssna igen!! SES!! HEJJA SKELLEFTEÅ!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0