Nej

Neeeej.... Kunde inte vakna sämre, skulle ta en sovmorgon till 8 idag men vaknade 6.30 av att min hals gör hur ont som helst... Ligger fortfarande i sängen men funderar på att ta mig upp och dricka te, för ikväll är det fest hos Cornelia och har hört att det kommer att komma mycket folk, då vill jag inte vara sjuk!

Har förresten varit dålig på att skriva här ett tag nu men har tränat på som vanligt och varit utan sötsaker sen 19 maj!! Tills igår, Linn fyllde 20 och vi fick inte tacka nej till tårta, och det gäller att inte säga emot Linn kan jag lova;) så en liten tårtbit åkte ner sen for jag på gymmet och körde triceps, mage och rumpan! Kommer hålla mig från sötsaker enda till Valborgs ändå nu när jag fuskat men efter det blir det nya regler som jag kommer att berätta sen :)

Var också och införskaffa lite nya träningskläder plus ett linne och ett par shorts till sommaren ! Man känner verkligen att det närmar sig med stora kliv!
Nä nu håller min hals på att strejka typ så jag måste upp!! Hoppas det inte bli värre vill inte bli sjuk! Vill träna:)
Kram kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0