Sol, musik och Kaffe

Sol, Musik och Kaffe bruna ben och soliga dar... Det är mina drömmar vävda av!
Nä nu ska vi inte sjunga mer och skrämma bort grannarna. Sitter just nu på balkongen i lägenheten och njuter av solen med en kopp kaffe i handen. Det är verkligen hur mysigt och skönt som helst men lite jobbigt att vi har bakongen på "fel" sida av lägenheten. Solen är bara här i några timmar på morgonen så blev tvungen att gå upp tidigt för att få ta del av den idag.. Men det är helt klart värt det :D..
Efter den här mysiga stunden så tänkte jag plugga och sen ta mig till gymmet innan det blir dags att fara till sötnosen min för att att ha spelkväll med några superfina vänner! Känner på mig att det kommer vara en mycket bra dag idag. Hoppas ni också känner likadant.
Nu börjar det närma sig solens sista minuter på balkongen så jag ska ta och njuta det sista nu innan det blir att ta tag i plugget!
Ni får ha det superbra så länge!
KRAM på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0