toppenbrudar

Hej hej!
Ikväll så har vi haft tjejmiddag här med Linn och Madde! En mycket mysig kväll med lite film och mat, två aktiviteter som jag gillar väldigt mycket :D  Det var lite sorligt eftersom Madde flyttar hem till Mariefred på måndag och jag åker till Sorsele imorgon så vi kommer inte hinna ses mer innan hon flyttat.. Men vi får styra upp att ses sen! :D
Men på tal om imorgon och om Sorsele så längtar jag verkligen att komma dit, ska få umgås med min underbara familj som jga har längtat efter så plus att man får chilla i backen med snowboarden i solskenet... det har jag verkligen längtat efter!! :D.. Lite tråkigt är det att jag missar lite roliga saker när jag är borta som TEX... Vår avslutningsfest med lagen! Men det kommer mer fester i vår och sommar!!
Måste göra en liten packlista så jag inte glömmer något!
* Kläder
* Mobil, laddare
* Karmeran, Laddare
* Tandborste
* Kursböcker
* Sängkläder
----
Shit jag kom inte på något mer :S.. har jag glömt något??
JAJA!!
Måste sova nu men vi ses!!
KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0