kuuuuuul!!!!!

Tjenare tjenare!!
Jag säger bara kul???? ... Kommer hem från skolan och är helt slut.... men när jag kommer och bara vill lägga mig i soffan och ta det lugnt några minuter så var det bara att glömma det... nä någon har sprutat ketchup och senaps utanför vår dörr... jag bara undrar vem gör sånt??????? Nä fick istället ta fram skurhinken och börja skura istället. Mitt humör var inte på topp måste jag få säga....
Men kvällen var riktigt mysig.. vi blev bjudna på surströmming hos brorsan och emelie... det var så otroligt gott och fick väldigt mycket sommarkänsla och det gillas väldigt mycket :D
MUMS!!!!!!!!!
Nu blir det att plugga lite innan sängen lockar !
Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0