Myskväll!!

Hejsan!!
Har varit hemma ikväll. Kom hem med flyget vid ca 19.20 så det var väldigt skönt att ta en lugn kväll hemma med Emelie :) Helgen har varit riktigt bra.. Vi bjud på ett mycket bra motstånd och bra spel.. fick med oss 2 poäng mot riktigt bra lag. Stålt över er tjejer!!
Ikväll så har jag och emelie dissat söndagsfilmen. Jag erkänner, jag gillar verkligen beckfilmerna men det kändes som man nyss hade sett den... Så istället blev det Sex and the city filmen istället på vår tvskärm.. :D
Man kan inte bli annat än avis och kär. JOBBIGT LÄGE :) hahahah
Näe imorgon tänkte jag börja mitt nya liv.. Många nyttiga veckor framför mig!!! KOMMER BLI AWESOME!!
Vi för höras!!
KRAM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0