Yeeehhii

Hej hej !!
Det är äntligen TORSDAG!!! Ja och idag ska jag åka ner till Jennifer i Stockholm och ha det riktigt mysigt :D :D ME LIKE ALOT!!!!!! Det kommer bli jätteroligt att få träffa henne och hitta på lite knäppa saker.. Jag lovar hon är bäst på det ;).. HAHA men jag gillare!
Jag har varit ute och tränat lite på förmiddagen sen så har jag nyss mixtrat ihop en smet av amerikanska pannkakor så nu väntar jag bara på att Sophie ska komma hem för jag lovade att göra det till lunch idag. Jag hoppas hon kommer snart för jag är vrålhungring ;) Sen efter lunchen så ska vi fara iväg till luleåbo och fixa lite saker till lägenheten innan vi åker iväg senare ikväll. Sophie ska också till Stockholm i helgen för att hälsa på hemma hos sig :D..
Igår var vi och kollade på bio, vi såg In Time, den var helt okej, dvs. den var ändå ganska bra men det hände som nästan samma sak hela tiden.. Men helt klart en gokänd film!
Nu hör jag någon i vid hissen hoppas det är till mig det ska!!!
Jag kommer inte att kunna skriva i helgen men på måndag ses vi igen med bilder och nyheter för i helgen!!!
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0