SLUT i huvudet och kroppen!!

Hejsan hoppsan!!
Blev inte att jag skrev ett inlägg igår var aldelens för trött.. men nu kommer ett istället!!
Idag har det varit full fart hela dagen, är helt slut :S Dagen började att hjälpa yammi att flytta till hennes nya lägenhet på klintbacken. Lägenheten var jättefin och mycket fräsch så det kommer det bli kanon för henne att bo där... När jag såg hennes lägenhet så blev jag jättesugen att få våra nycklas till min och Sophies lägenhet.. men det är 13 dagar kvar tills dess. Jag längtar :D... Detta tog sin tid och jag blev tvungen att skynda mig efteråt till kallax flygplats och hämta brorsan som kommit hem från Teneriffa BRUNA!! Jag vill också.
Sen så ska jag snart fara iväg på träningen, känns lite jobbigt men det ska bli kul att gå på is. Och efter det så ska vi hämta Sophies saker för hon ska flytta in här idag och bo här tills vi flyttar in i lägenheten.. :D
Nu ska jag nog ta och sova lite känner jag så man orkar med resten av dagen!!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0