Nya läggan!!

Hejsan alla glada och mindre glada :)...
JAg har inte kunnat skriva så mycket eftersom vi håller på att flytta in i ny läggan fortfarande.. Stor lägenhet så många ytor att fylla upp. Jag kommer inte ha internet förän nästa vecka och då ska jag försöka skriva mycket oftare.. :)) Men i helgen blir det match på lördag mot MODO vilken kan bli en mycket spännande match eftersom viinte har mött dem tidigare i år så det ska bli riktigt skoj :)  Sen efteråt ska det bli lag fest för fulla muggar... ME LIKE ALOT... För vi har ett riktigt toppen lag!! Sen blir det på söndag en tripp till IKEA och inhandla de viktigaste till lägenheten sen kan folk få komma och hälsa på oss hur mycke de vill :D
Nu ropar min SAMBO att maten är klar.. Jag måste bara säga att hon är helt klart BÄST ibland... Hon gör mat åt mig typ varje dag. Vilken lyx man lever i :D :D
SES Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0