Hemkommen!!!!

Nu är jag hemkommen från Storstan!!!! SAKNAR dig JENNIFER redan!! <3
Men det har varit en riktigt toppenhelg, vi har gjort riktigt roliga saker och jag längtar till vi ses igen!!
Normala!! :D
Jennifer och Emilie
Petra och Gianni
Jennifer och hennes stolthet :D
Nyförvärvet
The star!!!!! WEHOO!!
Petra och Gianni på fransk resturang
Emilie och på samma ställe
Jag och sockerbiten :D
Råmat.. många gillade det.. hahaha men inte jag tyvärr
Mer mat... :D
Sen blev vi utelåsta ... vilket inte är en engångshändelse eller hur Jennan!! HAHAHAHA
Nu är jag iallafall hemma men igår låg jag bara i sängen och sov..  febern spökar men ik´dag ha jag mått bättre och ska prova på att träna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0