MYSIG HELG!!

Hejsan alla glada är ni pigga idag?
Det är jag.. Håller på att städa i mitt rum lite. Tro det eller ej men jag håller på att packa ihop lite saker inför flytten eftersom det kommer inte finnas så mycket tid senare. Det är bara idag, imorgon, onsdag kvar för sen på torsdag så åker jag iväg på en liten semester till SNYGGINGEN Jennifer!!! Det ska bli så otroligt kul att få träffa dig igen. Kan inte fatta att vi nästan inte var utan varandra i 17 år och nu ses vi nästan aldrig.. Jag längtar verkligen !!!!
Sen så har jag haft en riktigt bra helg må jag säga!! I fredags var det inflyttningsfest och halloweenfest hos Yammi där det sen bar av till stuk som njöd på mycket skoj.. Det var riktigt mycket folk så det var riktigt roligt. Sen på lördagen skulle vi igentligen ha farit och sett Luleå- AIK på cooparena men jag och Sophie kände att det skulle vara riktigt skönt att ta det lugnt och se någon film. Så vi åkte till Hemmakväll och skulle hyra några filmer när vi hittade SKILDA VÄRLDAR boxen vol 1, det var bara att slå till och Nu är vi fast.. det blev det resten av kvällen och nästan hela gårdagen!!
Nu tänkte jag göra någon sort av lunch till mig.. Ni får ha det så bra så hörs vi !!! :D
KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0