Solsken

Hello !!
Läget är på topp här i norra sverige.. Japp ni hörde rätt, nu är jag tillbaka i norr igen, hemma i Skellefteå. Vilket jag nu har varit ett tag men jag skriver juh aldrig här i bloggen så det kan ni som inte sett mig nu på sistonde veta. I helgen som var vad jag på Kaptensbalen i Luleå med brorsan, emelie och henke, vilket var riktigt roligt.. Tack så mycket för att jag fick uppleva det! Sen så längtar jag nu till helgen som kommer eftersom då ska vi vara i stugan vilket jag bara älskar :D..




Jag kände att det var dags att göra ett litet inlägg nu i bloggen men jag har ändå ganska brottom eftersom jag ska fara och gymma lite på friskvårds före lunchen tänkte jag!! Men ni får ha det så bra så länge!

PUSS och KRAM på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0