Jobb och flyget!!

Hello everyone!!!
Läget?? sitter just nu och kollar på the voice, Det är så otroligt roligt, tycker det är så kul att men får se hur de jobbar i en radiostudio.. ME LIKE!!
Men snart är det slut på latandet och jag ska bege mig till jobbet. Ska inte jobba så jätte länge idag, Bara till 3 tiden för då ska jag in till stan tvärt innan jag ska hämta mamma och pappa på jobbet. Vi måste skynda oss hem så vi hinner få i oss lite näring innan vi ska vidare till Umeå flygplats, Bara så ni vet så ska nämligen vissa få se ett nytt klimat ett tag i det vackra kreta, och när jag skriver vissa, så menar jag inte mig själv, nä utan det är min kära mor och far som ska få sig en liten semester... OOOHHH nej jag är absolut inte avis, hur kunde ni tro det??? ;) näe men någon måste stanna hemma och sköta om huset, vattna blommorna och så till så skellefteå är en säker plats ett tag till :)..


Nääe on vad klockan rinner iväg måste juh kila nu så jag inte kommer försent till jobbet, det hade inte varit okej .. haha



Ni får ha det så bra!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0