Jobb idag igen :D

Hej hej !!
Jo jag sitter här fixar lite saker innan jag ska till jobbet och härja... Håller på att tömma mamma och pappas kamera som de vill ha tom tills de ska till Kreta på fredag.. :).. Hoppas de kommer iväg bara nu när det underbara sakmolnet ligger i luften i år igen.. Förra året just i maj hände exakt samma sak ju och vi hade juh bara tur som fick åka iväg och då hade molnet varit ett tag innan. Så det är bara att hålla tummarna...

Nääe men som sagt så är det jobb snart, undrar bara om jag ska springa före eller efter ??? Det är frågan. Men hur som helst så kan jag inte sitta här längre, så nu ska jag planera lite av min dag så allt går ihop med träning och jobb och hårfägning på mamma och sånt ;).. men ni får ha det så bra :D

KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0