Från långt till kort.....

Hejsan! länge sen men jag menar bättre sent än aldrig ;).. jaa ni som vet vem jagär så vet ni och att jag klippte mig kort på sommarlovet till 3an på gymnasiet, efter det har jag låtit det vuxigt och vuxigt.. hahah och dte har dte gjort kan jag lova... Jag ville verkligen ha långt hår igen, men tror det eller ej så fick jag en ide att jag åter igen skulle bli korthårig och så blev fallet.. nu efter ca 2 års sparande så försvann allt på en timme.. Hahaha men jag kan säga att jag är nöjd och det är så otroligt skönt att ha såhär kort iallafall på sommaren!! :D

Från:




Till:




Hahah lite konstig bild den sista men men... det är skönt för man kan göra många lika frisyrer men ändå ha samma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0