Det är SJUKT!!!

Hejsan!
Det känns helt sjukt. Har haft ont i min tand som lagades i slutet av december. Idag gick jag till tandläkaren för jag kan lite äta eller dricka utan att det ska ila. Jag kom dit fick träffa läkaren hon berättade att jag hade för starka käkmuskler. Hon kollade på mina tänder och sa att jag måste börja använda tandskydd när jag spelar hockey. Till sist slipade hon ytters lite på min gamla lagning bara så jag kunde bita ihop. Sen var det klart och jag betalar ca 800 kr. Det är ju sjukt.

Få se:
Se säger att jag har för starka käkar = Tack för den
Att jag måste ha tandskydd = Okej, känns konstigt när vi ändå har galler
De slipar en lagning som gjordes för ca 3 veckor sedan = Skulle jag säga att det var en dålig lagning.
Allt detta = 800 kr

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0