ANDRA advent

Hejsan igen det var riktigt länge sen... Men  vi har ännu inte fått internet i lägenheten och därför har jag inte haft möjlighet att skriva :(.. Men nu ser vi ett ljust sken.. fåglar visslar att snart har och vi möjlighet till internet.. :D.. JIPPI!!!!!! Nu är jag hemma i Skellefteå och bara njuter. Men är sjuk fortfarande har varit det sen i måndags men det släpper inte. SÅÅÅÅ iriterande :S.

Men tänk så här då, nu är det andra advent, och hur mycket julkänsla har man inte, jag sitter här i julmusik och tittar ut genom fönstret och marken är täckt av snö och det är minusgrader, Jag bara undrar om vad som skulle hända om vi inte hade haft såhär mycket snö som vi har idag.... eller vänta nu vad är det jag ser?????? Det är inte snö, utan grönt gräs!!!!! Jag dör tänk att nu är den 20 dagar kvar till julafton och vi har grönt gräs och inte en enda snöflinga på marken vad händer??? Julkänslan är inte på topp må jag få säga. Men vi klarar detta! :P

Nu hade jag tänkt att gå till mina päron och se lite beck :D.. Nu får ha det så bra!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0