7 Dec

Hejsan !!
Igår skulle jag skriva igen, men efter jag hade städat lite i lägenheten och bakat saffranmuffins som faktiskt blev godkända så fick jag främmande och kvällen gick åt till filmtittande. MEn det var väldigt skönt att när jag inte kan vara och träna att jag ändå inte behöver sitta ensam utan har trevligt folk som hälsar på :D
Idag blir det ska Inger komma hit och hälsa på :D.. det kommer bli riktigt kul att få träffa henne.. :).. även fast vi bara bor 5 mil ifrån varandra och jag är i pite väldigt ofta så hinner vi typ aldrig ses, så det ska bli riktigt mysigt med en heldag :D.. Tror det blir en runda på stan och ett besök på det nya kaféet i stan. Måste kolla vad de har att erbjuda ;)

 

Nu blir det lunch :D.. Våfflor MUMMAA!!!!!

 

Vi hörs !

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0