5 december

Hejsan!!!
JAAA nu är det den 5 december och vet du vad som händer den 5 dec 2011?????? Jo Sofie och Sophie fick internet i lägenheten!! JAAA Mycket lycka så nu kan jag bli mycket bättre och anstränga mig att skriva här igen :D.. LOVAR :D:D
Annars har det inte hänt så mycket idag, har kommit hem från skellefteå men jag längtar redan tillbaka men nu är det bara 3 veckor den är det jul och man får vara hemma med familjen igen. Bussresan hem idag var inte alls kul tog hur läng tid som helst gillades inte av mig må jag då säga. Fast en sak som jag nämnde i inlägget igår var att det inte var någon snö ute fast det var andra advent så fick jag mig ett glatt leende imorse när jag vaknade, För då snöade och ganska mycket också, det var riktigt vackert :D...
Nu måste jag plugga, önska mig lycka till :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0