12 dec

Hejsan hoppsan fallelallela när julen kommer ska varenda unge vara glad.. :D.
Hahah jag vet faktiskt inte om den går så men jag vet iallafall att igår var det tredje avdvent så det närmar sig med stora kliv. SPÄNNANDE!! :D Näe men det ska bli riktigt skönt med jul faktiskt, mysigt att träffa så många som är hemma.

 

Har inte hunnit skriva så mycket i helgen eftersom jag var i piteå och såg när vi spöade segeltorp med 2-0 och torska mot linköping med 7-4 inte lika bra match men. Sen var jag med Inger och Anneli det var mycket roligt att träffa den igen var väldigt länge sen. Sen igår när vi kom hem så fick vi lite senare besök av brorsan och Emelie riktigt mysigt att ha dem här!!

BuuuuHHH... jag fattar inte hur mycket jag kan frysa, det är juh helt sjuk. FRÖS ihjäl påväg hem från skolan och nu sitter jag här med filt och te och ska se en film innan jag ska börja plugga.

 

 

Vi hörs!

 

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0