Ledig dag eller??

Hejsan !!
Idag har jag varit ledig från skolan men har endå varit där som hårmodell för Joanna, det gick väldigt bra sen efter det så tillbringade jag några timmar i stan och shoppa lite roliga saker.. :D.. Just nu ligger jag i sängen och vila mig lite innan träningen. Vet inte riktigt vad som är fel i min kropp men jag är verkligen alltid trött. ??!! Näe slut med tråkigheter i helgen är det juh ullas cup och det kommer bli så otroligt roligt .. :D jag vet inte riktigt hur många gåner jag har sagt detta men jag längter verkligen!!


Köpte ett graffiti nagellack idag :D


Näe nu ska jag ta och städa mitt rum lite så hörs vi imorgon!! :D

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0